תוכנית נת/28/229 נתניה
מערב רח' הרצל ממזרח לכיכר ציון בנתניה
כללי
- ועדת תכנון
- נתניה
- סוג ועדה
- מחוזית
- יישוב
- נתניה
- סיווג התוכנית
- שינוי למפורטת
- קטגוריה
- שטח לדרכים
- שטח התוכנית
- 73.323 דונם
- יזם
- עיריה
- גוף מתכנן
- משרד מהנדס העיר.
מטרת התוכנית
הרחבת דרכים,יעוד שטחים למסחר,למשרדים ולמגורים. והגבלת השימוש החריג בחלקה 182 לצרכי מאפיה ל-3 שנים בלבד.
שטחים
| ייעוד | שטח (דונם) | % מהשטח | מגרשים | מגורים (מ"ר) | יח"ד | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
| מגורים | 10.623 | 14.49% | 15 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| מסחר ומשרדים | 24.517 | 33.44% | 48 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| תחבורה | 13.016 | 17.75% | 2 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| שטח לדרכים | 19.304 | 26.33% | 1 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| אחר | 5.013 | 6.84% | 1 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| אחר | 0.850 | 1.16% | 3 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| סה"כ | 73.323 | 100% | 70 | 0 | 0 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
מגרשים
| מגרש | ייעוד | שטח (דונם) | מגורים (מ"ר) | יח"ד | לא מגורים (מ"ר) |
|---|---|---|---|---|---|
| 11 | מגורים א | 0.470 | |||
| 148 | מגורים א | 0.467 | |||
| 10 | מגורים א | 0.488 | |||
| 2 | מגורים א | 0.654 | |||
| 33 | מגורים א | 0.460 | |||
| 34 | מגורים א | 0.680 | |||
| 36 | מגורים א | 0.700 | |||
| 39 | מגורים א | 0.700 | |||
| 4 | מגורים א | 1.012 | |||
| 40 | מגורים א | 0.500 | |||
| 6 | מגורים א | 0.850 | |||
| 7 | מגורים א | 1.015 | |||
| 8 | מגורים א | 0.863 | |||
| 9 | מגורים א | 0.864 | |||
| 5 | מגורים א | 0.900 | |||
| 2001 | שטח ציבורי פתוח | 0.100 | |||
| 32 | שטח ציבורי פתוח | 0.200 | |||
| 2002 | דרך או כביש או חנייה | 19.304 | |||
| 24 | מבנים ומוסדות ציבור | 0.550 | |||
| 26 | מסחר | 0.480 | |||
| 27 | מסחר | 0.600 | |||
| 28 | מסחר | 0.300 | |||
| 29 | מסחר | 0.450 | |||
| 30 | מסחר | 0.500 | |||
| 31 | מסחר | 0.450 | |||
| 109 | מסחר | 0.475 | |||
| 167 | מסחר | 1.150 | |||
| 168 | מסחר | 0.750 | |||
| 172 | מסחר | 0.600 | |||
| 181 | מסחר | 0.400 | |||
| 182 | מסחר | 1.600 | |||
| 187 | מסחר | 0.480 | |||
| 188 | מסחר | 0.900 | |||
| 189 | מסחר | 0.060 | |||
| 19 | מסחר | 0.300 | |||
| 190 | מסחר | 0.100 | |||
| 15 | מסחר | 0.540 | |||
| 158 | מסחר | 0.994 | |||
| 110 | מסחר | 0.400 | |||
| 111 | מסחר | 0.240 | |||
| 112 | מסחר | 0.250 | |||
| 113 | מסחר | 0.550 | |||
| 117 | מסחר | 0.330 | |||
| 119 | מסחר | 0.510 | |||
| 120 | מסחר | 0.280 | |||
| 121 | מסחר | 0.420 | |||
| 122 | מסחר | 0.300 | |||
| 123 | מסחר | 0.560 | |||
| 124 | מסחר | 0.335 | |||
| 125 | מסחר | 0.544 | |||
| 126 | מסחר | 0.600 | |||
| 14 | מסחר | 0.550 | |||
| 37 | מסחר | 0.470 | |||
| 38 | מסחר | 0.440 | |||
| 35 | מסחר | 0.450 | |||
| 41 | מסחר | 0.500 | |||
| 42 | מסחר | 0.450 | |||
| 43 | מסחר | 0.400 | |||
| 46 | מסחר | 0.630 | |||
| 47 | מסחר | 0.620 | |||
| 50 | מסחר | 0.620 | |||
| 53 | מסחר | 0.590 | |||
| 22 | תחנת תדלוק | 1.846 | |||
| 16 | תכנון מיוחד | 5.013 | |||
| 2000 | מרכז תחבורה | 11.170 | |||
| 173 | מסחר ומשרדים | 0.270 | |||
| 18 | מסחר ומשרדים | 0.599 | |||
| 180 | מסחר ומשרדים | 0.500 | |||
| 116 | מסחר ומשרדים | 0.470 | |||
| 21 | מסחר ומשרדים | 0.510 |
תהליך אישור
| סטטוס | תאריך | הערה |
|---|---|---|
| פרסום לתוקף ברשומות | 01.06.72 |
גושים וחלקות
| גוש | חלקה |
|---|---|
| 8265 | 1 , 2 , 4-11 , 13-16 , 18 , 19 , 21 , 22 , 24-26 , 29-43 , 46 , 47 , 53 , 54 , 110-113 , 116 , 117 , 119-126 , 128-130 , 133 , 134 , 148-155 , 156 , 157-159 , 161 , 162 , 163 , 166-168 , 171-174 , 175 , 180 , 181 , 182 , 186 , 187 , 188 , 192 , 193 , 195 , 196 , 197 , 198 , 199 , 200 |
תוכניות קשורות
תוכניות משנות
| מס' תוכנית | סוג יחס | סטטוס |
|---|---|---|
| נת/28/229א | שינוי | פרסום לתוקף ברשומות 26.06.86 |
| נת/28/229/ז | שינוי | פרסום לתוקף ברשומות 09.04.89 |
| נת/12/800 | שינוי | פרסום לתוקף ברשומות 04.12.94 |
| נת/26/800 | שינוי | פרסום לתוקף ברשומות 11.04.00 |
| נת/25/800 | שינוי | פרסום לתוקף ברשומות 21.12.00 |
| נת/51/800 | שינוי | פרסום לתוקף ברשומות 10.05.06 |
| נת/1/801 | שינוי | פרסום לתוקף ברשומות 14.06.12 |
| נת/12/800/א | שינוי | פרסום לתוקף בעיתונים 08.01.15 |
* המידע באתר ניתן כשירות לציבור ולא יכול לשמש כעילה לתביעה כלשהי, הכל בהתאם לתנאי השימוש.