תוכנית לה/בת/22/1000 רמלה
תעשיה ומסחר ברמלה
כללי
- ועדת תכנון
- רמלה
- סוג ועדה
- מגורים
- יישוב
- רמלה
- סיווג התוכנית
- מפורטת
- קטגוריה
- תעשיה ומסחר(תעסוקה
- שטח התוכנית
- 250.733 דונם
- יזם
- רמ'י
- גוף מתכנן
- שלמה מגורי - כהן
מטרת התוכנית
					1.הרחבת אזור תעשיה א'. 2.שינוי יעוד מאזור חקלאי לתעשיה רגילה,תעשיית הי-טק שטח לבנין ציבורי דרכים,מסילת רכבת,שטח ציבורי פתוח,ושטח פרטי פתוח. 3.קביעת הוראות בניה והוראות בדבר איכות הסביבה באזור התעשיה. 4.קביעת הקלה בקוי בנין לכבישים ארציים מס' 40 ו-44. 5.איחוד וחלוקה,בהסכמת הבעלים.
				
			שטחים
| ייעוד | שטח (דונם) | % מהשטח | מגרשים | מגורים (מ"ר) | יח"ד | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
| תעשיה ומלאכה | 136.693 | 54.52% | 42 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| 
 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| שטח לדרכים | 60.655 | 24.19% | 3 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| 
 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| שטחים פתוחים | 43.385 | 17.30% | 11 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| 
 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| אחר | 10.000 | 3.99% | 1 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| 
 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| סה"כ | 250.733 | 100% | 57 | 0 | 0 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
מגרשים
| מגרש | ייעוד | שטח (דונם) | מגורים (מ"ר) | יח"ד | לא מגורים (מ"ר) | 
|---|---|---|---|---|---|
| 2049 | שטח ציבורי פתוח | 4.500 | |||
| 2050 | שטח ציבורי פתוח | 5.500 | |||
| 2051 | שטח ציבורי פתוח | 9.000 | |||
| 2052 | שטח ציבורי פתוח | 1.050 | |||
| 2053 | שטח ציבורי פתוח | 9.000 | |||
| 2054 | שטח ציבורי פתוח | 3.000 | |||
| 2055 | דרך או כביש או חנייה | 7.000 | |||
| 2056 | דרך או כביש או חנייה | 45.855 | |||
| 2042 | מבנים ומוסדות ציבור | 10.000 | |||
| 2044 | שטח פרטי פתוח | 2.000 | |||
| 2045 | שטח פרטי פתוח | 1.800 | |||
| 2046 | שטח פרטי פתוח | 1.600 | |||
| 2047 | שטח פרטי פתוח | 4.200 | |||
| 2048 | שטח פרטי פתוח | 1.735 | |||
| 2035 | תעשיה | 2.140 | 2,175 | ||
| 2036 | תעשיה | 3.200 | 2,502 | ||
| 2037 | תעשיה | 2.880 | 2,882 | ||
| 2038 | תעשיה | 3.020 | 3,021 | ||
| 2039 | תעשיה | 2.980 | 2,970 | ||
| 2040 | תעשיה | 3.220 | 3,220 | ||
| 2041 | תעשיה | 6.570 | 6,660 | ||
| 2000 | תעשיה | 5.510 | 5,599 | ||
| 2001 | תעשיה | 3.500 | 3,509 | ||
| 2002 | תעשיה | 3.500 | 3,436 | ||
| 2003 | תעשיה | 3.210 | 3,163 | ||
| 2004 | תעשיה | 3.840 | 3,827 | ||
| 2005 | תעשיה | 4.200 | 4,143 | ||
| 2006 | תעשיה | 1.820 | 1,815 | ||
| 2007 | תעשיה | 4.100 | 4,099 | ||
| 2008 | תעשיה | 3.300 | 3,265 | ||
| 2009 | תעשיה | 2.650 | 2,635 | ||
| 2010 | תעשיה | 2.600 | 2,578 | ||
| 2011 | תעשיה | 1.610 | 1,613 | ||
| 2012 | תעשיה | 1.790 | 1,781 | ||
| 2013 | תעשיה | 1.650 | 1,636 | ||
| 2014 | תעשיה | 2.530 | 2,528 | ||
| 2015 | תעשיה | 2.000 | 2,006 | ||
| 2016 | תעשיה | 2.100 | 2,046 | ||
| 2017 | תעשיה | 2.000 | 2,006 | ||
| 2018 | תעשיה | 2.200 | 2,182 | ||
| 2019 | תעשיה | 2.200 | 2,168 | ||
| 2020 | תעשיה | 2.180 | 2,196 | ||
| 2043 | מסילת ברזל מאושרת | 7.800 | |||
| 2021 | תעשיה מיוחדת | 2.921 | 7,478 | ||
| 2022 | תעשיה מיוחדת | 2.720 | 6,800 | ||
| 2023 | תעשיה מיוחדת | 4.930 | 12,325 | ||
| 2024 | תעשיה מיוחדת | 4.250 | 8,020 | ||
| 2025 | תעשיה מיוחדת | 3.260 | 6,508 | ||
| 2026 | תעשיה מיוחדת | 2.722 | 6,795 | ||
| 2027 | תעשיה מיוחדת | 6.780 | 16,950 | ||
| 2028 | תעשיה מיוחדת | 8.950 | 22,375 | ||
| 2029 | תעשיה מיוחדת | 3.210 | 7,682 | ||
| 2030 | תעשיה מיוחדת | 2.650 | 6,675 | ||
| 2031 | תעשיה מיוחדת | 2.680 | 6,732 | ||
| 2032 | תעשיה מיוחדת | 2.610 | 6,680 | ||
| 2033 | תעשיה מיוחדת | 3.200 | 7,738 | ||
| 2034 | תעשיה מיוחדת | 3.310 | 7,768 | 
תהליך אישור
| סטטוס | תאריך | הערה | 
|---|---|---|
| הוגשה למחוזית | 21.12.95 | |
| טרום הפקדה | 25.10.96 | ד.אמגדי | 
| פרסום הפקדה ברשומות | 03.02.98 | |
| פרסום לתוקף ברשומות | 31.12.98 | 
גושים וחלקות
| גוש | חלקה | 
|---|---|
| 4342 | 4 , 5 , 92 , 155 | 
| 4344 | 21 , 22 , 28-31 , 39 , 40 , 41 , 42 , 44 , 46 , 52 , 68 , 69 , 79 , 80 , 86 , 100 , 103 , 104 , 140 , 144 , 148 , 150 , 152 , 153 , 154-201 | 
| 4375 | 4 , 8-10 , 50 , 53 , 57 , 59 , 72 , 84 , 97 , 99 | 
תוכניות קשורות
תוכניות משתנות
| מס' תוכנית | סוג יחס | סטטוס | 
|---|---|---|
| לה/4/312 | שינוי | פרסום לתוקף ברשומות 12.09.68 | 
| לה/1000 | שינוי | פרסום לתוקף ברשומות 13.09.73 | 
תוכניות משנות
| מס' תוכנית | סוג יחס | סטטוס | 
|---|---|---|
| לה/מק/22/1000/א | שינוי | פרסום לתוקף ברשומות 31.05.01 | 
| לה/מק/22/1000 | שינוי | פרסום לתוקף ברשומות 31.03.05 | 
| לה/מק/2/22/1000 | שינוי | פרסום לתוקף ברשומות 15.07.08 | 
| לה/3/22/1000 | כפופה | פרסום לתוקף בעיתונים 06.03.15 | 
| לה/מ/13/16 | שינוי | התוכנית נדחתה 18.07.17 | 
| לה/מק/22/1000/ב | שינוי | פרסום ביטול הפקדה 23.09.20 | 
| 415-0528034 | כפופה | פרסום ביטול הפקדה 11.06.21 | 
| 415-0995837 | כפופה | פרסום לתוקף ברשומות 12.01.23 | 
| 415-0837971 | שינוי | פרסום לתוקף בעיתונים 13.10.23 | 
* המידע באתר ניתן כשירות לציבור ולא יכול לשמש כעילה לתביעה כלשהי, הכל בהתאם לתנאי השימוש.