תוכנית תא/1375 תל-אביב
הסדרת דכי גישה בתל-אביב - יפו
כללי
- ועדת תכנון
- תל-אביב
- סוג ועדה
- מחוזית
- יישוב
- תל אביב יפו
- מקום התוכנית
- תל-אביב - יפו
- סיווג התוכנית
- שינוי למפורטת
- קטגוריה
- שטח לדרכים
- שטח התוכנית
- 105.318 דונם
- יזם
- ועדה מקומית
- גוף מתכנן
- אדר'
מטרת התוכנית
הסדרת דרכי גישה לתחנת האוטובוסים המרכזית החדשה לשם שיפור תנועת כלי רכב בסביבה ושינוי, בהתאם לכך, של תכניות מפרוטות F, 475, 590 ו-1127 שאישרה בשלבים שונים הועדה המחוזית לתכנון ולבניה.
שטחים
| ייעוד | שטח (דונם) | % מהשטח | מגרשים | מגורים (מ"ר) | יח"ד | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
| שטח ללא יעוד מוגדר | 22.988 | 21.83% | 12 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| שטח לדרכים | 82.094 | 77.95% | 50 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| אחר | 0.236 | 0.22% | 1 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| סה"כ | 105.318 | 100% | 63 | 0 | 0 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
מגרשים
| מגרש | ייעוד | שטח (דונם) | מגורים (מ"ר) | יח"ד | לא מגורים (מ"ר) |
|---|---|---|---|---|---|
| 2009 | דרך מוצעת | 0.010 | |||
| 2010 | דרך מוצעת | 0.976 | |||
| 2011 | דרך מוצעת | 0.409 | |||
| 2012 | דרך מוצעת | 0.283 | |||
| 2013 | דרך מוצעת | 0.119 | |||
| 2014 | דרך מוצעת | 0.024 | |||
| 2015 | דרך מוצעת | 0.477 | |||
| 2016 | דרך מוצעת | 0.110 | |||
| 2017 | דרך מוצעת | 0.024 | |||
| 2018 | דרך מוצעת | 0.024 | |||
| 2019 | דרך מוצעת | 0.014 | |||
| 2020 | דרך מוצעת | 0.015 | |||
| 2021 | דרך מוצעת | 0.013 | |||
| 2022 | דרך מוצעת | 0.028 | |||
| 2023 | דרך מוצעת | 0.279 | |||
| 2024 | דרך מוצעת | 0.120 | |||
| 2025 | דרך מוצעת | 0.100 | |||
| 2026 | דרך מוצעת | 0.278 | |||
| 2027 | דרך מוצעת | 2.621 | |||
| 2028 | דרך מוצעת | 0.026 | |||
| 2029 | דרך מוצעת | 1.892 | |||
| 2030 | דרך מוצעת | 0.003 | |||
| 2031 | דרך מוצעת | 0.004 | |||
| 2032 | דרך מוצעת | 0.035 | |||
| 2033 | דרך מוצעת | 0.354 | |||
| 2034 | דרך מוצעת | 0.106 | |||
| 2035 | דרך מוצעת | 0.029 | |||
| 2036 | דרך מוצעת | 0.032 | |||
| 2037 | דרך מוצעת | 0.013 | |||
| 2038 | דרך מוצעת | 0.012 | |||
| 2039 | דרך מוצעת | 0.145 | |||
| 2040 | דרך מוצעת | 0.140 | |||
| 2041 | דרך מוצעת | 0.280 | |||
| 2042 | דרך מוצעת | 0.257 | |||
| 2043 | דרך מוצעת | 0.169 | |||
| 2044 | דרך מוצעת | 0.232 | |||
| 2045 | דרך מוצעת | 0.216 | |||
| 2046 | דרך מוצעת | 0.529 | |||
| 2047 | דרך מוצעת | 0.745 | |||
| 2048 | דרך מוצעת | 0.009 | |||
| 2049 | דרך מאושרת | 67.556 | |||
| 2000 | דרך או כביש או חנייה | 0.241 | |||
| 2001 | דרך או כביש או חנייה | 0.289 | |||
| 2002 | דרך או כביש או חנייה | 0.124 | |||
| 2003 | דרך או כביש או חנייה | 0.613 | |||
| 2004 | דרך או כביש או חנייה | 0.211 | |||
| 2005 | דרך או כביש או חנייה | 0.737 | |||
| 2006 | דרך או כביש או חנייה | 0.612 | |||
| 2007 | שביל להולכי רגל | 0.344 | |||
| 2008 | שביל להולכי רגל | 0.215 | |||
| 2051 | שטח לתכנון בעתיד | 1.660 | |||
| 2052 | שטח לתכנון בעתיד | 1.037 | |||
| 2053 | שטח לתכנון בעתיד | 0.610 | |||
| 2054 | שטח לתכנון בעתיד | 1.831 | |||
| 2055 | שטח לתכנון בעתיד | 1.314 | |||
| 2056 | שטח לתכנון בעתיד | 4.093 | |||
| 2057 | שטח לתכנון בעתיד | 5.605 | |||
| 2058 | שטח לתכנון בעתיד | 1.744 | |||
| 2059 | שטח לתכנון בעתיד | 4.645 | |||
| 2060 | מטרה לא ידועה | 0.166 | |||
| 2061 | מטרה לא ידועה | 0.121 | |||
| 2062 | מטרה לא ידועה | 0.162 | |||
| 2050 | שטח מיוחד | 0.236 |
תהליך אישור
| סטטוס | תאריך | הערה |
|---|---|---|
| פרסום לתוקף ברשומות | 26.03.92 |
גושים וחלקות
| גוש | חלקה |
|---|---|
| 6946 | 24 , 25 , 26-28 , 48 , 55 , 56 , 57 , 58 , 62 , 63 , 73 , 74 , 79-85 |
| 6948 | 1 , 2 |
| 6972 | 2 , 102 , 103 , 302 , 323 , 325 , 327 |
| 6973 | 11 , 59 , 62-64 , 239 |
| 6975 | 1-23 , 25 , 34 , 35 , 39 , 40 , 58 , 83-88 , 98-100 , 106 , 111 , 115-117 , 120 , 121 , 124 , 126 |
| 6977 | 29 , 100 , 177 , 180-182 , 184 |
| 7060 | 6 , 7 , 10 , 11 , 14 , 16 , 17-20 , 35 , 36 , 39-43 , 46 , 47 , 50-59 , 61 , 63 , 65 |
| 7066 | 1 , 2 |
| 8944 | 20 |
| 9028 | 1-5 , 8 , 10 , 11 |
| 9029 | 11-13 , 47 , 48 , 50 |
| 9035 | 1-5 , 7 , 8 , 10 , 11 , 15-17 , 19-41 |
| 9036 | 1-5 , 12 , 13-15 , 17 , 19-27 , 29 |
| 80102 | 1 , 2 , 9 , 10 |
תוכניות קשורות
תוכניות משתנות
| מס' תוכנית | סוג יחס | סטטוס |
|---|---|---|
| F | שינוי | פרסום ביטול תוקף 09.10.57 |
| 475 | שינוי | פרסום לתוקף ברשומות 13.04.67 |
| 590 | שינוי | פרסום לתוקף ברשומות 13.11.67 |
| 1127 | שינוי | פרסום לתוקף ברשומות 09.06.74 |
תוכניות משנות
| מס' תוכנית | סוג יחס | סטטוס |
|---|---|---|
| תא/3277 | שינוי | פרסום לתוקף ברשומות 07.10.10 |
| 507-0193490 | שינוי | פרסום לתוקף בעיתונים 30.03.18 |
* המידע באתר ניתן כשירות לציבור ולא יכול לשמש כעילה לתביעה כלשהי, הכל בהתאם לתנאי השימוש.