תוכנית חפ/1970/ג חיפה
דרך הקישון, קטע מרכזי במצפון למסילת הברזל באזור נמל הקישון
כללי
- ועדת תכנון
- חיפה
- סוג ועדה
- מחוזית
- יישוב
- חיפה
- מקום התוכנית
- מצפון למסילת הברזל באזור נמל הקישון
- סיווג התוכנית
- מפורטת
- קטגוריה
- שטח לדרכים
- שטח התוכנית
- 405.303 דונם
- יזם
- יפה נוף - תחבורה
- גוף מתכנן
- יפה נוף - תחבורה
מטרת התוכנית
התווית הקטע המרכזי של דרך עורקית חדשה, כחלק מתכנון מערכת דרכים חדשה מצומת וולקן עד גשר חירם, שנועדה לשפר את התנועה בין אזור מפרץ חיפה לעיר.
שטחים
| ייעוד | שטח (דונם) | % מהשטח | מגרשים | מגורים (מ"ר) | יח"ד | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
| תעשיה ומלאכה | 29.790 | 7.35% | 3 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| שטח לדרכים | 313.369 | 77.32% | 69 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| שטחים פתוחים | 62.144 | 15.33% | 10 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| סה"כ | 405.303 | 100% | 82 | 0 | 0 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
מגרשים
| מגרש | ייעוד | שטח (דונם) | מגורים (מ"ר) | יח"ד | לא מגורים (מ"ר) |
|---|---|---|---|---|---|
| 2072 | שטח ציבורי פתוח | 0.276 | |||
| 2073 | שטח ציבורי פתוח | 14.542 | |||
| 2074 | שטח ציבורי פתוח | 3.580 | |||
| 2075 | שטח ציבורי פתוח | 0.984 | |||
| 2076 | שטח ציבורי פתוח | 4.931 | |||
| 2077 | שטח ציבורי פתוח | 0.244 | |||
| 2078 | שטח ציבורי פתוח | 1.402 | |||
| 2079 | שטח ציבורי פתוח | 11.116 | |||
| 2080 | שטח ציבורי פתוח | 15.103 | |||
| 2081 | שטח ציבורי פתוח | 9.966 | |||
| 2013 | דרך מוצעת | 5.670 | |||
| 2014 | דרך מוצעת | 1.450 | |||
| 2015 | דרך מוצעת | 2.613 | |||
| 2016 | דרך מוצעת | 6.653 | |||
| 2017 | דרך מוצעת | 15.516 | |||
| 2018 | דרך מוצעת | 1.712 | |||
| 2019 | דרך מוצעת | 0.095 | |||
| 2020 | דרך מוצעת | 5.246 | |||
| 2021 | דרך מוצעת | 17.223 | |||
| 2022 | דרך מוצעת | 15.793 | |||
| 2023 | דרך מוצעת | 12.416 | |||
| 2024 | דרך מוצעת | 4.820 | |||
| 2025 | דרך מוצעת | 0.680 | |||
| 2026 | דרך מוצעת | 6.296 | |||
| 2027 | דרך מוצעת | 0.602 | |||
| 2028 | דרך מוצעת | 18.815 | |||
| 2029 | דרך מוצעת | 11.691 | |||
| 2030 | דרך מוצעת | 9.490 | |||
| 2031 | דרך מוצעת | 3.979 | |||
| 2032 | דרך מוצעת | 6.211 | |||
| 2033 | דרך מוצעת | 1.557 | |||
| 2034 | דרך מוצעת | 1.289 | |||
| 2035 | דרך מוצעת | 3.765 | |||
| 2036 | דרך מוצעת | 0.733 | |||
| 2037 | דרך מוצעת | 1.577 | |||
| 2038 | דרך מוצעת | 1.670 | |||
| 2039 | דרך מוצעת | 4.962 | |||
| 2040 | דרך מוצעת | 11.007 | |||
| 2041 | דרך מוצעת | 2.812 | |||
| 2042 | דרך מוצעת | 8.957 | |||
| 2043 | דרך מוצעת | 3.987 | |||
| 2044 | דרך מוצעת | 0.098 | |||
| 2045 | דרך מוצעת | 1.159 | |||
| 2046 | דרך מוצעת | 7.743 | |||
| 2047 | דרך מוצעת | 1.387 | |||
| 2048 | דרך מוצעת | 0.793 | |||
| 2049 | דרך מוצעת | 6.626 | |||
| 2050 | דרך מוצעת | 3.324 | |||
| 2051 | דרך מוצעת | 3.574 | |||
| 2052 | דרך מאושרת | 0.591 | |||
| 2053 | דרך מאושרת | 0.635 | |||
| 2054 | דרך מאושרת | 3.295 | |||
| 2055 | דרך מאושרת | 2.284 | |||
| 2056 | דרך מאושרת | 0.660 | |||
| 2057 | דרך מאושרת | 1.250 | |||
| 2058 | דרך מאושרת | 0.819 | |||
| 2059 | דרך מאושרת | 1.485 | |||
| 2060 | דרך מאושרת | 16.128 | |||
| 2061 | דרך מאושרת | 0.512 | |||
| 2062 | דרך מאושרת | 0.508 | |||
| 2063 | דרך מאושרת | 11.635 | |||
| 2064 | דרך מאושרת | 0.229 | |||
| 2065 | דרך מאושרת | 1.794 | |||
| 2066 | דרך מאושרת | 14.098 | |||
| 2067 | דרך מאושרת | 2.229 | |||
| 2068 | דרך מאושרת | 2.744 | |||
| 2069 | דרך מאושרת | 8.791 | |||
| 2070 | דרך מאושרת | 0.308 | |||
| 2071 | דרך מאושרת | 0.600 | |||
| 4001 | תעשיה | 3.460 | 5,190 | ||
| 2000 | תעשיה | 13.575 | 20,362 | ||
| 2002 | תעשיה | 12.755 | 19,132 | ||
| 2003 | מסילת ברזל מאושרת | 5.911 | |||
| 2004 | מסילת ברזל מאושרת | 3.413 | |||
| 2005 | מסילת ברזל מאושרת | 2.077 | |||
| 2006 | מסילת ברזל מאושרת | 0.312 | |||
| 2007 | מסילת ברזל מאושרת | 10.526 | |||
| 2008 | מפגש דרך מסילה | 1.252 | |||
| 2009 | מפגש דרך מסילה | 0.878 | |||
| 2010 | מפגש דרך מסילה | 1.527 | |||
| 2011 | מפגש דרך מסילה | 2.351 | |||
| 2012 | מפגש דרך מסילה | 0.536 |
תהליך אישור
| סטטוס | תאריך | הערה |
|---|---|---|
| פרסום להפקדה בעיתונים | 02.01.05 | הארץ |
| פרסום הפקדה ברשומות | 15.02.05 | |
| פרסום לתוקף בעיתונים | 23.03.06 | הצופה |
| פרסום לתוקף ברשומות | 27.03.06 |
גושים וחלקות
| גוש | חלקה |
|---|---|
| 11610 | 8 , 52 |
| 11631 | 1-4 , 57-61 , 65-71 , 73 |
| 11632 | 17-24 , 34-40 , 45 , 58 , 59 , 60 , 72 , 73 , 103 , 117 |
| 11640 | 8 , 9 , 15-19 , 22 , 25 , 62 , 64 |
| 11645 | 7 , 12-21 , 23-33 , 35-37 , 53-55 , 59 , 61-64 |
| 11646 | 3 , 4 , 69 , 71 , 104 |
| 11648 | 11 , 16 , 17 , 48 , 81 |
| 11649 | 12-28 , 30-51 , 57 , 60 , 61 |
| 11650 | 1 , 5-19 , 22 , 23 , 26 , 29 , 31-34 , 37-40 |
| 11651 | 1 , 3-8 , 22 , 26-40 , 42-49 , 55-59 , 65 , 67 , 68 , 91-97 , 99 |
| 11652 | 3 , 4 , 7 , 26-32 , 36-78 , 80-82 , 85 , 86 , 91 , 92 |
| 11654 | 46 , 50 , 51 |
| 11658 | 6 , 12 , 13 , 122 , 123 , 126 |
| 11659 | 4 , 6 , 8 , 9 , 11 , 39 , 40 , 41-43 , 50 , 53 , 54 , 56 , 57 , 58 , 59 , 60 , 62 , 64 , 67-73 , 91 , 92 , 95 , 96 , 103 |
| 11660 | 1-3 , 10 , 11 , 24 , 25 , 28 , 29 |
תוכניות קשורות
תוכניות משתנות
| מס' תוכנית | סוג יחס | סטטוס |
|---|---|---|
| חפ/229 | שינוי | פרסום לתוקף ברשומות 15.02.34 |
| חפ/319 | שינוי | פרסום לתוקף ברשומות 10.05.37 |
| חפ/320 | שינוי | פרסום לתוקף ברשומות 09.11.37 |
| חפ/559 | שינוי | פרסום לתוקף ברשומות 07.03.39 |
| חפ/662 | שינוי | פרסום לתוקף ברשומות 07.08.45 |
| חפ/706 | שינוי | פרסום לתוקף ברשומות 06.08.46 |
| חפ/954 | שינוי | פרסום הפקדה ברשומות 23.07.70 |
| חפ/1688א | שינוי | פרסום הפקדה ברשומות 11.05.87 |
| חפ/1805 | שינוי | פרסום לתוקף ברשומות 26.06.88 |
| חפ/1400 | שינוי | נדונה בועדת תכנון 19.01.99 |
תוכניות משנות
| מס' תוכנית | סוג יחס | סטטוס |
|---|---|---|
| חפ/2300/מכ/782 | שינוי | פרסום ביטול הפקדה 12.05.17 |
| 304-0098590 | שינוי | פרסום לתוקף בעיתונים 19.01.18 |
| 304-0089318 | שינוי | פרסום לתוקף בעיתונים 27.09.19 |
| 304-0311852 | שינוי | פרסום לתוקף בעיתונים 07.06.24 |
* המידע באתר ניתן כשירות לציבור ולא יכול לשמש כעילה לתביעה כלשהי, הכל בהתאם לתנאי השימוש.