תוכנית ג/8918 מעלה החרמון
הסדרת מערכת התנועה בעג'ר
כללי
- ועדת תכנון
- מעלה החרמון
- סוג ועדה
- מחוזית
- יישוב
- עג'ר
- סיווג התוכנית
- מתאר מקומית
- קטגוריה
- שטח לדרכים
- שטח התוכנית
- 510.172 דונם
- יזם
- מועצה מקומית/אזורית
- גוף מתכנן
- סבאג מהנדסים
מטרת התוכנית
1.הסדרת מערכת התנועה ופיתוחה . 2.עדכון שטחים.
שטחים
| ייעוד | שטח (דונם) | % מהשטח | מגרשים | מגורים (מ"ר) | יח"ד | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
| מגורים | 248.784 | 48.76% | 32 | 605,391 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| מגורים מסחר ומשרדי | 1.800 | 0.35% | 1 | 4,932 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| תעשיה ומלאכה | 35.506 | 6.96% | 3 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| שטח לדרכים | 85.571 | 16.77% | 30 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| שטחים פתוחים | 85.903 | 16.84% | 7 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| אחר | 52.608 | 10.31% | 13 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| סה"כ | 510.172 | 100% | 86 | 610,323 | 0 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
מגרשים
| מגרש | ייעוד | שטח (דונם) | מגורים (מ"ר) | יח"ד | לא מגורים (מ"ר) |
|---|---|---|---|---|---|
| 2000 | מגורים א | 18.779 | 38,309 | ||
| 2001 | מגורים א | 6.652 | 13,570 | ||
| 2002 | מגורים א | 2.288 | 4,668 | ||
| 2003 | מגורים א | 10.041 | 20,484 | ||
| 2004 | מגורים א | 1.905 | 3,886 | ||
| 2005 | מגורים א | 5.498 | 11,216 | ||
| 2006 | מגורים א | 2.958 | 6,034 | ||
| 2007 | מגורים א | 5.103 | 10,410 | ||
| 2008 | מגורים א | 10.799 | 22,030 | ||
| 2009 | מגורים א | 5.256 | 10,722 | ||
| 2010 | מגורים א | 5.140 | 10,486 | ||
| 2011 | מגורים א | 14.916 | 30,429 | ||
| 2012 | מגורים א | 7.374 | 15,043 | ||
| 2013 | מגורים א | 12.257 | 25,004 | ||
| 2080 | שטח ציבורי פתוח | 3.365 | |||
| 2081 | שטח ציבורי פתוח | 0.169 | |||
| 2082 | שטח ציבורי פתוח | 0.811 | |||
| 2083 | שטח ציבורי פתוח | 0.403 | |||
| 2085 | שטח ציבורי פתוח | 1.378 | |||
| 2058 | דרך מוצעת | 0.333 | |||
| 2059 | דרך מוצעת | 0.278 | |||
| 2060 | דרך מוצעת | 0.743 | |||
| 2061 | דרך מוצעת | 0.897 | |||
| 2062 | דרך מוצעת | 1.578 | |||
| 2063 | דרך מוצעת | 5.205 | |||
| 2064 | דרך מוצעת | 11.842 | |||
| 2065 | דרך מאושרת | 2.504 | |||
| 2066 | דרך מאושרת | 0.133 | |||
| 2067 | דרך מאושרת | 46.027 | |||
| 2068 | דרך מאושרת | 0.141 | |||
| 2078 | שמורת טבע | 42.980 | |||
| 2079 | שמורת טבע | 36.797 | |||
| 2069 | מבנים ומוסדות ציבור | 0.736 | |||
| 2070 | מבנים ומוסדות ציבור | 0.036 | |||
| 2071 | מבנים ומוסדות ציבור | 0.103 | |||
| 2072 | מבנים ומוסדות ציבור | 0.050 | |||
| 2073 | מבנים ומוסדות ציבור | 8.983 | |||
| 2074 | מבנים ומוסדות ציבור | 10.968 | |||
| 2075 | מבנים ומוסדות ציבור | 0.025 | |||
| 2035 | שביל להולכי רגל | 0.224 | |||
| 2036 | שביל להולכי רגל | 0.438 | |||
| 2037 | שביל להולכי רגל | 0.493 | |||
| 2038 | שביל להולכי רגל | 0.339 | |||
| 2039 | שביל להולכי רגל | 0.156 | |||
| 2040 | שביל להולכי רגל | 1.183 | |||
| 2041 | שביל להולכי רגל | 2.331 | |||
| 2042 | שביל להולכי רגל | 0.619 | |||
| 2043 | שביל להולכי רגל | 0.225 | |||
| 2044 | שביל להולכי רגל | 2.375 | |||
| 2045 | שביל להולכי רגל | 0.984 | |||
| 2046 | שביל להולכי רגל | 0.413 | |||
| 2047 | שביל להולכי רגל | 0.391 | |||
| 2048 | שביל להולכי רגל | 0.813 | |||
| 2049 | שביל להולכי רגל | 0.788 | |||
| 2050 | שביל להולכי רגל | 0.782 | |||
| 2051 | שביל להולכי רגל | 0.727 | |||
| 2052 | שביל להולכי רגל | 1.223 | |||
| 2053 | שביל להולכי רגל | 1.386 | |||
| 2032 | תעשיה, תעשיה קלה ומלאכה | 19.883 | 23,860 | ||
| 2033 | תעשיה, תעשיה קלה ומלאכה | 6.580 | 7,896 | ||
| 2034 | תעשיה, תעשיה קלה ומלאכה | 9.043 | 10,852 | ||
| 2077 | שטח ספורט | 23.700 | |||
| 2014 | מגורים ב | 2.589 | 7,094 | ||
| 2015 | מגורים ב | 4.603 | 12,612 | ||
| 2016 | מגורים ב | 0.319 | 874 | ||
| 2017 | מגורים ב | 1.090 | 2,987 | ||
| 2018 | מגורים ב | 0.827 | 2,266 | ||
| 2019 | מגורים ב | 9.708 | 26,600 | ||
| 2020 | מגורים ב | 26.822 | 73,492 | ||
| 2021 | מגורים ב | 11.800 | 32,332 | ||
| 2022 | מגורים ב | 4.068 | 11,146 | ||
| 2023 | מגורים ב | 10.733 | 29,408 | ||
| 2024 | מגורים ב | 7.494 | 20,534 | ||
| 2025 | מגורים ב | 11.217 | 30,735 | ||
| 2026 | מגורים ב | 6.191 | 16,963 | ||
| 2027 | מגורים ב | 17.368 | 47,588 | ||
| 2028 | מגורים ב | 11.891 | 32,581 | ||
| 2029 | מגורים ב | 10.965 | 30,044 | ||
| 2030 | מגורים ב | 1.818 | 4,981 | ||
| 2031 | מגורים ב | 0.315 | 863 | ||
| 2054 | מתקנים הנדסיים | 1.395 | |||
| 2055 | מתקנים הנדסיים | 0.132 | |||
| 2056 | מתקנים הנדסיים | 0.802 | |||
| 2057 | מתקנים הנדסיים | 0.078 | |||
| 2076 | בית קברות | 5.600 | |||
| 2084 | מגורים ומסחר | 1.800 | 4,932 |
תהליך אישור
| סטטוס | תאריך | הערה |
|---|---|---|
| פרסום הפקדה ברשומות | 28.05.96 | |
| פרסום לתוקף ברשומות | 27.11.97 |
גושים וחלקות
| גוש | חלקה |
|---|
תוכניות קשורות
תוכניות משנות
| מס' תוכנית | סוג יחס | סטטוס |
|---|---|---|
| 256-0732628 | שינוי | פרסום הפקדה ברשומות 12.08.19 |
| 256-1320597 | שינוי | פרסום לתוקף ברשומות 20.04.25 |
* המידע באתר ניתן כשירות לציבור ולא יכול לשמש כעילה לתביעה כלשהי, הכל בהתאם לתנאי השימוש.