תוכנית פת/2/1222 פתח תקוה
חלוקה למגרשים בפ"ת,בין כביש 13(גהה),לכביש אם המושבות,ומסילת הברזל
- ועדת תכנון
- פתח תקוה
- סוג ועדה
- מחוזית
- יישוב
- פתח תקוה
- מקום התוכנית
- פ"ת,בין כביש 13(גהה),לכביש אם המושבות,ומסילת הברזל
- סיווג התוכנית
- שינוי למפורטת
- קטגוריה
- תעשיה ומלאכה
- שטח התוכנית
- 212.218 דונם
- יזם
- ועדה מקומית
- גוף מתכנן
- מ. כילף
| סטטוס |
תקנון |
תשריט |
ממ"ג |
נספח |
| אישור/תוקף |
|
|
|
|
1. חלוקת האזור למגרשים. 2. התוויית דרכים חדשות. 3. קביעת שטחים לצרכי ציבור, מסחר ותעשיה קלה.
| ייעוד |
שטח (דונם) |
% מהשטח |
מגרשים |
מגורים (מ"ר) |
יח"ד |
| מסחר ומשרדים |
2.800 |
1.32% |
1 |
|
|
| מגרש |
ייעוד |
שטח (דונם) |
מגורים (מ"ר) |
יח"ד |
לא מגורים (מ"ר) |
| 20 |
מסחר |
2.800 |
|
|
3,360 |
|
| מוסדות ציבוריים |
22.500 |
10.60% |
1 |
|
|
| מגרש |
ייעוד |
שטח (דונם) |
מגורים (מ"ר) |
יח"ד |
לא מגורים (מ"ר) |
| 2000 |
מבנים ומוסדות ציבור |
22.500 |
|
|
|
|
| תעשיה ומלאכה |
118.775 |
55.97% |
24 |
|
|
| מגרש |
ייעוד |
שטח (דונם) |
מגורים (מ"ר) |
יח"ד |
לא מגורים (מ"ר) |
| 21 |
תעשיה |
2.900 |
|
|
3,480 |
| 22 |
תעשיה |
3.100 |
|
|
3,720 |
| 23 |
תעשיה |
3.420 |
|
|
4,104 |
| 24 |
תעשיה |
5.400 |
|
|
6,480 |
| 25 |
תעשיה |
2.900 |
|
|
3,480 |
| 3 |
תעשיה |
10.200 |
|
|
12,240 |
| 4 |
תעשיה |
9.600 |
|
|
11,520 |
| 5 |
תעשיה |
5.400 |
|
|
6,480 |
| 6 |
תעשיה |
5.600 |
|
|
6,720 |
| 7 |
תעשיה |
7.500 |
|
|
9,000 |
| 8 |
תעשיה |
6.400 |
|
|
7,680 |
| 9 |
תעשיה |
4.745 |
|
|
5,694 |
| 1 |
תעשיה |
9.200 |
|
|
11,040 |
| 10 |
תעשיה |
7.060 |
|
|
8,472 |
| 11 |
תעשיה |
2.380 |
|
|
2,856 |
| 12 |
תעשיה |
2.380 |
|
|
2,856 |
| 13 |
תעשיה |
2.015 |
|
|
2,418 |
| 14 |
תעשיה |
2.015 |
|
|
2,418 |
| 15 |
תעשיה |
2.080 |
|
|
2,496 |
| 16 |
תעשיה |
2.080 |
|
|
2,496 |
| 17 |
תעשיה |
2.750 |
|
|
3,300 |
| 18 |
תעשיה |
2.600 |
|
|
3,120 |
| 19 |
תעשיה |
2.950 |
|
|
3,540 |
| 2 |
תעשיה |
14.100 |
|
|
16,920 |
|
| שטח לדרכים |
49.400 |
23.28% |
2 |
|
|
| מגרש |
ייעוד |
שטח (דונם) |
מגורים (מ"ר) |
יח"ד |
לא מגורים (מ"ר) |
| 2002 |
דרך או כביש או חנייה |
44.400 |
|
|
|
| 2001 |
מסילת ברזל מאושרת |
5.000 |
|
|
|
|
| שטחים פתוחים |
18.743 |
8.83% |
6 |
|
|
| מגרש |
ייעוד |
שטח (דונם) |
מגורים (מ"ר) |
יח"ד |
לא מגורים (מ"ר) |
| א |
שטח ציבורי פתוח |
0.900 |
|
|
|
| ב |
שטח ציבורי פתוח |
2.100 |
|
|
|
| ג |
שטח ציבורי פתוח |
0.598 |
|
|
|
| ד |
שטח ציבורי פתוח |
11.645 |
|
|
|
| ה |
שטח ציבורי פתוח |
1.200 |
|
|
|
| ו |
שטח ציבורי פתוח |
2.300 |
|
|
|
|
| סה"כ |
212.218 |
100% |
34 |
0 |
0 |
| מגרש |
ייעוד |
שטח (דונם) |
מגורים (מ"ר) |
יח"ד |
לא מגורים (מ"ר) |
| א |
שטח ציבורי פתוח |
0.900 |
|
|
|
| ב |
שטח ציבורי פתוח |
2.100 |
|
|
|
| ג |
שטח ציבורי פתוח |
0.598 |
|
|
|
| ד |
שטח ציבורי פתוח |
11.645 |
|
|
|
| ה |
שטח ציבורי פתוח |
1.200 |
|
|
|
| ו |
שטח ציבורי פתוח |
2.300 |
|
|
|
| 2002 |
דרך או כביש או חנייה |
44.400 |
|
|
|
| 2000 |
מבנים ומוסדות ציבור |
22.500 |
|
|
|
| 20 |
מסחר |
2.800 |
|
|
3,360 |
| 21 |
תעשיה |
2.900 |
|
|
3,480 |
| 22 |
תעשיה |
3.100 |
|
|
3,720 |
| 23 |
תעשיה |
3.420 |
|
|
4,104 |
| 24 |
תעשיה |
5.400 |
|
|
6,480 |
| 25 |
תעשיה |
2.900 |
|
|
3,480 |
| 3 |
תעשיה |
10.200 |
|
|
12,240 |
| 4 |
תעשיה |
9.600 |
|
|
11,520 |
| 5 |
תעשיה |
5.400 |
|
|
6,480 |
| 6 |
תעשיה |
5.600 |
|
|
6,720 |
| 7 |
תעשיה |
7.500 |
|
|
9,000 |
| 8 |
תעשיה |
6.400 |
|
|
7,680 |
| 9 |
תעשיה |
4.745 |
|
|
5,694 |
| 1 |
תעשיה |
9.200 |
|
|
11,040 |
| 10 |
תעשיה |
7.060 |
|
|
8,472 |
| 11 |
תעשיה |
2.380 |
|
|
2,856 |
| 12 |
תעשיה |
2.380 |
|
|
2,856 |
| 13 |
תעשיה |
2.015 |
|
|
2,418 |
| 14 |
תעשיה |
2.015 |
|
|
2,418 |
| 15 |
תעשיה |
2.080 |
|
|
2,496 |
| 16 |
תעשיה |
2.080 |
|
|
2,496 |
| 17 |
תעשיה |
2.750 |
|
|
3,300 |
| 18 |
תעשיה |
2.600 |
|
|
3,120 |
| 19 |
תעשיה |
2.950 |
|
|
3,540 |
| 2 |
תעשיה |
14.100 |
|
|
16,920 |
| 2001 |
מסילת ברזל מאושרת |
5.000 |
|
|
|
| סטטוס |
תאריך |
הערה |
| פרסום לתוקף ברשומות |
17.11.77 |
|
| גוש |
חלקה |
| 6194 |
88
, 129
, 147
|
| 6640 |
78
, 81
, 84
, 87
, 90
, 92
, 94
, 96
, 98
, 103
, 109
, 110
, 111
, 131
, 133
, 136-141
, 142
, 143
, 144
, 145
, 146-160
, 162
, 168
, 169
, 196
, 197
|
| 6641 |
27
, 80
|
* המידע באתר ניתן כשירות לציבור ולא יכול לשמש כעילה לתביעה כלשהי, הכל בהתאם לתנאי השימוש.