תוכנית תת"ל 71/ב תל-אביב
רכבת קלה במטרופולין ת"א - "הקו הירוק" - מקטע בבתחום תל אביב יפו: שד' הר ציון, רחוב השומרון, דרך מנחם בגין, רחוב קרליבך, רחוב אבן גבירול ורחוב ש"י
כללי
- ועדת תכנון
- תל-אביב
- סוג ועדה
- מחוזית
- יישוב
- תל אביב יפו
- מקום התוכנית
- בתחום תל אביב יפו: שד' הר ציון, רחוב השומרון, דרך מנחם בגין, רחוב קרליבך, רחוב אבן גבירול ורחוב ש"י
- סיווג התוכנית
- תשתית לאומית
- קטגוריה
- שטח לדרכים
- שטח התוכנית
- 361.685 דונם
מטרת התוכנית
התוויה, סלילה והקמת של מסילות ומנהרות לרכבת קלה ומתקנים נוספים המהווים חלק מהמתע"ן במטרופולין תל אביב בתחום העיר תל אביב-יפו, כחלק מרשת קווי מתע"ן על פי תוואי הקו הירוק בתמ"א 23/א/4.
שטחים
ייעוד | שטח (דונם) | % מהשטח | מגרשים | מגורים (מ"ר) | יח"ד | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
שטח ללא יעוד מוגדר | 70.340 | 19.45% | 37 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
תחבורה | 72.691 | 20.10% | 5 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
שטח לדרכים | 214.719 | 59.37% | 36 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
אחר | 3.935 | 1.09% | 4 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
סה"כ | 361.685 | 100% | 82 | 0 | 0 |
מגרשים
מגרש | ייעוד | שטח (דונם) | מגורים (מ"ר) | יח"ד | לא מגורים (מ"ר) |
---|---|---|---|---|---|
800 | דרך מוצעת | 0.044 | |||
801 | דרך מוצעת | 0.007 | |||
802 | דרך מוצעת | 0.004 | |||
803 | דרך מוצעת | 0.003 | |||
804 | דרך מוצעת | 0.044 | |||
805 | דרך מוצעת | 0.014 | |||
809 | דרך מוצעת | 1.193 | |||
810 | דרך מוצעת | 0.042 | |||
811 | דרך מוצעת | 0.057 | |||
815 | דרך מוצעת | 0.174 | |||
816 | דרך מוצעת | 0.321 | |||
817 | דרך מוצעת | 0.094 | |||
818 | דרך מוצעת | 0.226 | |||
819 | דרך מוצעת | 0.205 | |||
822 | דרך מוצעת | 0.072 | |||
850 | דרך מוצעת | 1.161 | |||
851 | דרך מוצעת | 1.169 | |||
854 | דרך מוצעת | 0.159 | |||
855 | דרך מוצעת | 2.418 | |||
858 | דרך מוצעת | 2.694 | |||
859 | דרך מוצעת | 2.176 | |||
860 | דרך מוצעת | 1.290 | |||
861 | דרך מוצעת | 2.257 | |||
100 | דרך מאושרת | 7.929 | |||
101 | דרך מאושרת | 0.219 | |||
102 | דרך מאושרת | 0.243 | |||
103 | דרך מאושרת | 17.419 | |||
104 | דרך מאושרת | 14.500 | |||
105 | דרך מאושרת | 1.642 | |||
107 | דרך מאושרת | 13.966 | |||
108 | דרך מאושרת | 8.952 | |||
109 | דרך מאושרת | 19.224 | |||
111 | דרך מאושרת | 57.301 | |||
112 | דרך מאושרת | 57.346 | |||
113 | דרך מאושרת | 0.077 | |||
114 | דרך מאושרת | 0.077 | |||
301 | מתקנים הנדסיים | 1.060 | |||
302 | מתקנים הנדסיים | 0.140 | |||
306 | מתקנים הנדסיים | 0.906 | |||
600 | תחנת תחבורה ציבורית | 13.281 | |||
601 | תחנת תחבורה ציבורית | 18.976 | |||
602 | תחנת תחבורה ציבורית | 12.929 | |||
603 | תחנת תחבורה ציבורית | 14.646 | |||
604 | תחנת תחבורה ציבורית | 12.859 | |||
823 | יעוד עפ"י תוכנית מאושרת אחרת | 0.094 | |||
824 | יעוד עפ"י תוכנית מאושרת אחרת | 0.057 | |||
826 | יעוד עפ"י תוכנית מאושרת אחרת | 0.228 | |||
827 | יעוד עפ"י תוכנית מאושרת אחרת | 0.292 | |||
828 | יעוד עפ"י תוכנית מאושרת אחרת | 0.300 | |||
829 | יעוד עפ"י תוכנית מאושרת אחרת | 0.305 | |||
830 | יעוד עפ"י תוכנית מאושרת אחרת | 0.445 | |||
831 | יעוד עפ"י תוכנית מאושרת אחרת | 0.114 | |||
832 | יעוד עפ"י תוכנית מאושרת אחרת | 1.007 | |||
833 | יעוד עפ"י תוכנית מאושרת אחרת | 0.188 | |||
834 | יעוד עפ"י תוכנית מאושרת אחרת | 0.130 | |||
835 | יעוד עפ"י תוכנית מאושרת אחרת | 0.331 | |||
836 | יעוד עפ"י תוכנית מאושרת אחרת | 0.388 | |||
837 | יעוד עפ"י תוכנית מאושרת אחרת | 0.411 | |||
838 | יעוד עפ"י תוכנית מאושרת אחרת | 0.246 | |||
839 | יעוד עפ"י תוכנית מאושרת אחרת | 1.286 | |||
840 | יעוד עפ"י תוכנית מאושרת אחרת | 0.254 | |||
841 | יעוד עפ"י תוכנית מאושרת אחרת | 0.709 | |||
843 | יעוד עפ"י תוכנית מאושרת אחרת | 0.296 | |||
844 | יעוד עפ"י תוכנית מאושרת אחרת | 0.678 | |||
845 | יעוד עפ"י תוכנית מאושרת אחרת | 0.227 | |||
846 | יעוד עפ"י תוכנית מאושרת אחרת | 0.463 | |||
847 | יעוד עפ"י תוכנית מאושרת אחרת | 1.093 | |||
848 | יעוד עפ"י תוכנית מאושרת אחרת | 0.388 | |||
849 | יעוד עפ"י תוכנית מאושרת אחרת | 0.467 | |||
200 | יעוד עפ"י תוכנית מאושרת אחרת | 2.891 | |||
201 | יעוד עפ"י תוכנית מאושרת אחרת | 3.165 | |||
202 | יעוד עפ"י תוכנית מאושרת אחרת | 7.585 | |||
203 | יעוד עפ"י תוכנית מאושרת אחרת | 19.577 | |||
204 | יעוד עפ"י תוכנית מאושרת אחרת | 5.551 | |||
205 | יעוד עפ"י תוכנית מאושרת אחרת | 6.590 | |||
206 | יעוד עפ"י תוכנית מאושרת אחרת | 5.981 | |||
208 | יעוד עפ"י תוכנית מאושרת אחרת | 0.997 | |||
209 | יעוד עפ"י תוכנית מאושרת אחרת | 0.962 | |||
211 | יעוד עפ"י תוכנית מאושרת אחרת | 6.603 | |||
820 | יעוד עפ"י תוכנית מאושרת אחרת | 0.039 | |||
821 | יעוד עפ"י תוכנית מאושרת אחרת | 0.002 | |||
400 | מגבלות בניה ופיתוח | 1.829 |
תהליך אישור
סטטוס | תאריך | הערה |
---|---|---|
פרסום לתוקף ברשומות | 23.05.17 |
גושים וחלקות
גוש | חלקה |
---|---|
6111 | 687 , 872 |
6212 | 1297 |
6213 | 1458-1460 , 1497 |
6214 | 654-656 , 694 |
6215 | 298 |
6216 | 91 , 116 |
6217 | 484 , 683 |
6634 | 344 , 351 |
6635 | 297 |
6798 | 65 , 68 |
6946 | 81 |
6948 | 1 |
6950 | 19-21 , 39 |
6951 | 130-132 |
6952 | 151 |
6975 | 120 |
7077 | 60 , 74 |
7085 | 194 |
7099 | 27-30 , 125 |
7100 | 10-13 |
7103 | 119 , 141 |
7104 | 242 , 294 |
7111 | 134 |
7186 | 3 |
7445 | 18 |
7446 | 29 |
7459 | 33 |
8937 | 27 |
8938 | 3-7 |
8940 | 4 |
8942 | 41-44 |
8944 | 20 |
9028 | 11 |
9029 | 50 |
תוכניות קשורות
תוכניות משתנות
מס' תוכנית | סוג יחס | סטטוס |
---|---|---|
תמ"א 4 שינוי 2 | כפופה | פרסום לתוקף ברשומות 25.05.97 |
תמ"א 38 | שינוי | פרסום לתוקף ברשומות 18.05.05 |
תוכניות משנות
מס' תוכנית | סוג יחס | סטטוס |
---|---|---|
507-0487439 | כפופה | פרסום לתוקף בעיתונים 01.06.18 |
507-0536292 | כפופה | פרסום לתוקף בעיתונים 30.07.18 |
507-0415315 | כפופה | פרסום לתוקף ברשומות 15.04.19 |
507-0646547 | כפופה | פרסום לתוקף בעיתונים 18.04.19 |
507-0273706 | כפופה | פרסום לתוקף בעיתונים 10.01.20 |
507-0520098 | כפופה | פרסום לתוקף בעיתונים 14.02.20 |
507-0619171 | כפופה | פרסום לתוקף בעיתונים 25.03.22 |
507-0126417 | כפופה | פרסום לתוקף בעיתונים 10.06.22 |
507-0419127 | כפופה | פרסום לתוקף בעיתונים 11.11.22 |
507-0592873 | כפופה | פרסום לתוקף ברשומות 28.12.22 |
507-0909846 | כפופה | פרסום לתוקף בעיתונים 24.02.23 |
507-0620104 | כפופה | פרסום לתוקף בעיתונים 07.04.23 |
507-1074137 | כפופה | פרסום לתוקף בעיתונים 30.06.23 |
תתל/130 | שינוי | פרסום לתוקף ברשומות 17.10.23 |
507-0643890 | כפופה | פרסום לתוקף בעיתונים 15.12.23 |
* המידע באתר ניתן כשירות לציבור ולא יכול לשמש כעילה לתביעה כלשהי, הכל בהתאם לתנאי השימוש.